سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در نیمه راه معجزه


ساعت 7:22 عصر یکشنبه 85/2/24

گاهی وقتها آدمها از زندگی و زنده بودن خسته می شن .چرا ؟ شاید خودشون هم اینو ندونن آره من این احساس را داشتم اما حالا که عاشق شدم وضعیتم فرق کرده فقط میتونم اینو بگم که زندگی به من می خندد اما باز هم دلم شکسته و خسته است از اینکه نکنه عشقم منو دوست نداشته باشه به کی حرفهامو بزنم نمی دونم . آره یه عاشق بی قایق تو دریا چشماشو می بنده تو رویاها من عاشق بی قایق تو دریاها می میرم چشمامو می بندم بی رویا می میرم می رم و می میرم و آسوده می شم از عشق می رمو می میرم جشن تولدمو برای تو زیر آب می گیرم

خدایا به کی بگم درد دلم را برای کی بگم من عاشق شدم ولی اون چرا عاشق من نمی شه چرا چرا...


¤ نویسنده: تداهش سرخ

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
4
:: کل بازدیدها ::
3581

:: درباره من ::

در نیمه راه معجزه


:: لینک به وبلاگ ::

در نیمه راه معجزه

:: اوقات شرعی ::

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: خبرنامه وبلاگ ::